Wednesday, October 9, 2013

Posted by ChAbhi | File under :
ඔන්න දවසක් අම්මා කෙනෙක් තමන්ගෙ පුතාගෙන් මෙහෙම අහුවලු.........



අම්මා   :  මගේ ඇස් දෙක අන්ධ වුනොත් පුතා මොකද කරන්නේ?

පුතා      :  මම අම්මව රටෙ ඉන්න හොදම ඇස් දොස්තර ලගට අරන් යනවා..

අම්මා   :  හොදයි පුතා ඒ දොස්තරට සනිප කරන්න බැරි වුනොත්?

පුතා      :  මම අම්මව මේ ලෝකේ ඉන්න හොදම දොස්තර ලගට අරන් යනවා..

අම්මා   :  මගෙ හොද පුතා එත් පුතේ එකට ගොඩක් වියදම් යනවනේ?

පුතා      :  ඔව් ඒ වුනාට අම්මා වෙනුවෙන් මට කරන්න බැරි දෙයක් නෑ...

අම්මා   :  අනේ මගෙ රත්තරන් කොල්ල පව්...  ඒත් පුතේ එහෙමත් කරන්න බැරි වුනොත්?

පුතා      :  මම මගේ අම්මව ඇස් ‍දෙක වාගේ ආදරයෙන් බලා ගන්නවා...

අම්මා   :  මගේ පුතාට ත්‍රිවිධ රත්නයේ පිහිටයි...

පුතා      :  මගේ ඇස් දෙක අන්ධ වුනොත් අම්මා මොකද කරන්නේ?

අම්මා   :  අම්මා දුප්පත් නිසා පුතා වෙනුවෙන් වියදම්කරන්න ගොඩක් සල්ලි  නෑනේ  ඒ නිසා මම මගේ ඇස්      දෙක පුතාට දෙනවා

0 comments:

Post a Comment